Devilpage.cz / sk – Fanúšikovské stránky najväčšieho futbalového klubu na svete – Manchesteru United
Mediálne správy

Berbatov: Kritika Pogbu nie je vždy férová, chcem ho vidieť hrať s Brunom

Bývalý bulharský útočník červených diablov Dimitar Berbatov si myslí, že Paul Pogba je v niektorých prípadoch kritizovaný neprávom.

Berba zároveň dúfa, že celá situácia ohľadom francúzskeho záložníka sa vyrieši v prospech všetkých strán, a Pogba sa nakoniec rozhodne zotrvať na Old Trafford. A to aj vzhľadom na mnohé ostré vyhlásenia jeho agenta Mina Raiolu, ktorý aj tento týždeň rozvíril prestupové šumy po jeho najnovšom výroku. ,,V lete sa pokúsim dostať jedného skvelého futbalistu do Realu Madrid, s ktorým mám naozaj vynikajúce vzťahy.“

Berbatov verí, že Pogba a Raiola nakoniec s Manchesterom United nájdu spoločnú reč.

,,Chcem, aby zostal v United. Chcem ho vidieť hrať po boku Bruna Fernandesa. Ak sa tak nestane, vždy sa nájde klub, ktorý bude chcieť hráča ako Pogba. Či už to bude Real Madrid, Juventus Turín, alebo nejaký iný klub, on dokáže zapasovať kdekoľvek. Kritiku, ktorú dostáva je niekedy nespravodlivá. Bohužiaľ sú hráči, ktorí sú kritizovaní neustále už len kvôli tomu, že sú to oni. A je jedno ako dobre hrajú, kritizovaní budú stále,“ uviedol Dimo.

,,Paul robí všetko, čo je v jeho silách. Videl som z prvej ruky ako s nami trénoval ešte ako malý chlapec. Vždy mal veľké ambície a vždy chcel byť svojmu tímu nápomocný. Chce byť jedným z najlepších, takže nemám rád, keď niekto pochybuje o jeho pracovnej etike,“ pokračoval Berbatov.

,,Rád by som ho videl hrať s Fernandesom, ale neviem, či to bude možné. Som Paulov veľký fanúšik. Verím, že zotrvanie v United bude pre neho najlepším riešením. Som zvedavý, či si bude rozumieť na ihrisku s Fernandesom, lebo sú veľmi podobní hráči. Obaja sú s loptou veľmi inteligentní, ale niekedy práve takýto podobní hráči spolu hrať nemôžu. Dúfam, že v tomto prípade to nebude problém, pretože keď si prestavím Fernandesa a Pogbu v jednej zálohe, pre súperov to môže byť v ďalšom ročníku veľký problém,“ dodal Bulhar.

zdroj: Dailymail, TalkSport