Red Devils mají dva nové sponzory

3

V průběhu několika posledních dní oznámil Manchester United, že má dva nové sponzory.

old trafford outside

Prvním z nich je sázková kancelář Marathon Bet, která se stala oficiálním klubovým globálním sázkovým partnerem, vyjma Číny a Spojených států amerických. Marathon přebírá tuto roli po bwinu, který s United podepsal na tři roky před sezonou 2012/13. Smlouva, která United zaručovala 2,4 milionů liber ročně, tedy skončila.

United s touto společností podepsali několikaletou smlouvu, na oplátku bude mít Marathon Bet přístup k hráčům prvního týmu a legendám pro marketingové účely, zatímco značka bude vystavena po celém Old Trafford a bude prezentována přes digitální platformy.

Ředitel reklamy Manchesteru United Richard Arnold řekl:

„Manchester United má fanouškovskou základnu po celém světě a naši partneři nám pomáhají navazovat s nimi kontakty v řadě inovativních způsobů. Marathonbet působí ve více než dvaceti jazycích a chápe význam, který klademe na působení v globálním měřítku. Prostřednictvím našeho partnerství doufáme, že přinese fanouškům exkluzivní obsah.“

Výkonný ředitel Marathonu Stan Reoutt řekl:

„V poslední době Marathonbet učinil velký krok směrem k bytí v čele fotbalových sázek a toto partnerství tmelí naše cíly jakožto značky. Manchester United je jedno z nejznámějších jmen na světě, natož pak ve světovém fotbale, a toto oznámení je jasným bodem našich globálních plánů pro Marathonbet. Nemůžeme se dočkat, až se dostaneme do práce s klubem a jejich úžasnými fanoušky!“

image

Druhým partnerem se stala společnost Nexon založená v Koreji, která je založená na vývojářství a vydavatelství online her. Nové partnerství = první sociální fotbalový hrací partner v Koreji. Tím se klub přiblíží 15 milionům fanouškům, které v této zemi má. Součástí dohody je také to, že do oblíbené hry FIFA online 3 se přidá unikátní značky Manchester United. Uživatelé hry se také budou moci vžít do kůže legend jako Sir Bobby Charlton, Denis Law, Bryan Robson, Denis Irwin, Ji-sung Park a Andy Cole, a to díky živoucím karikaturám hráčů.

Ředitel reklamy Manchesteru United Richard Arnold řekl:

„Korea je extrémně důležitá země pro Manchester United a jsme rádi, že jsme se spojili s Nexonem, abychom se více přiblížili korejským fanouškům, kteří nás tak vášnivě podporují. Odbornost Nexonu ve vytváření vzrušujícího herního obsahu z něj dělá ideálního partnera pro Manchester United a těšíme se, až s fanoušky budeme sdílet nejnovější herní technologie.“

Výkonný ředitel Nexonu JiWon Park řekl:

„Pro Nexon je velkou ctí, že nabízí parádní herní platformy pro Korejčany a díky tomu jsme otebřeli cestu na trh i ostatním. Prostřednictvím naší spolupráce s Manchesterem United se těšíme na poskytnutí rozšířeného herního zážitku pro naše korejské uživatele hry EA Sports FIFA Online 3.“

nexon

zdroj: manutd.com


Pre zobrazenie komentárov sa musíte prihlásiť!