Mediálne správy

Albion vypadol a kritika na Rooneyho rastie

Anglická reprezentácia vypadla vo štvrťfinále s Talianskom na penalty a britský bulvár si okamžite zobral do parády hráčov ako Wayne Rooney či Ashley Young.

Kritika sa hrnie predovšetkým na hviezdu Manchesteru United Wayna Rooneyho, ktorému vyčítajú slabú formu v poslednom zápase proti Taliansku. Podobná kritika sa na Rooneyho sypala aj po Majstrovstvách sveta v Juhoafrickej republike, kde Rooney nenadviazal na svoju skvelú formu z uplynulej sezóny. V nasledujúcej sezóne potom Rooney zažíval aféru s prostitútkou a dokonca požiadal o prestup do iného klubu. Zdá sa, že situácia sa opakuje a kritika si opäť vyhliadla svoje obete na Old Trafford. A to nemôžeme zabudnúť na rasistické útoky zo strany fanúšikov Albionu na adresu Ashleyho Younga a Ashleyho Colea z Chelsea.

„Samozrejme, že očakávania fanúšikov boli vysoké, ale možno mali fanúšikovia na Rooneyho prehnané požiadavky. V prvých dvoch zápasoch na šampionáte nehral a v treťom zápase síce nepodal najlepší výkon, ale rozhodol o našom víťazstve a postupe zo základnej skupiny,“ povedal manažér Roy Hodgson.

„Proti Taliansku to nebol Waynov najlepší zápas, ale Wayne sa snažil a pomáhal svojmu tímu. Sám dobre vie, že neodohral najlepší zápas. Názory, že nebol fyzicky pripravený odmietam, pretože proti Taliansku odohral celých 120 minút. Ľudia po tomto sklamaní hovoria hocičo,“ dodal tréner Albionu.

Iný názor na Rooneyho má bývalý tréner Albionu Fabio Capello. „Rooney rozumie asi len po škótsky, lebo v Manchesteri hovorí takou rečou jeho manažér Sir Alex Ferguson. Za Manchester United hrá výborne, ale za Anglicko je neviditeľný. Slabú formu mal aj pred dvomi rokmi v Južnej Afrike a teraz to nebolo o nič lepšie, pretože od hráča, ktorý dal v poslednej sezóne 34 gólov sa čaká oveľa viac,“ vyhlásil taliansky tréner.

A kde by nechýbal taliansky manažér Manchesteru City Roberta Manciniho, ktorý si neodpustil svoje zvyčajné porovnávania na adresu Maria Balotelliho. Ten je podľa Manciniho oveľa lepším a platnejším hráčom ako spomínaný Wayne Rooney. „Keď sa pozriem na výkony týchto dvoch hráčov, tak môžem úprimne povedať, že Mario je lepším hráčom ako Wayne Rooney. Pre svoj národný tím bol oveľa platnejší a myslím si, že pomaly dokazuje svoje kvality a výnimočnosť celému svetu,“ zakončil tréner anglického šampióna.

zdroj: The BBC, Sky Sports, goal.com